Kampanie Płatne
Zwiększaj, pomnażaj, zbieraj...
Rozwiń skrzydła dzięki płatnym kampaniom
Reklamowanie w Internecie daje ogrom możliwości dotarcia do osób z Twojej grupy docelowej. Znajdź tu klientów na Twoje usługi, chętnych na zakup Twoich produktów lub dotrzyj do osób z różnego etapu Twojego lejka sprzedażowego. Odkryj możliwości na poszerzenie społeczności, wygenerowanie leadów, zwiększenie ruchu. I wiele więcej!
Bądź najlepiej widoczny
a zostaniesz uznany za “widocznie najlepszego”. Jak możemy to zrobić?
Google Ads
Docieraj do swojej grupy docelowej w wyszukiwarkach, w sieci reklamowej, na YouTube, Gmail, kartach Discover i wiele więcej. W Google Ads płacisz tylko za realne kliknięcia. Ustal swój cel, a my postawimy dołożymy wszelkich starań by go zrealizować.
Meta Ads to dobra inwestycja!
Facebook i Instagram zrzeszają osobę niemal z każdego środowiska, rozwijając się, o wielu zainteresowaniach. Meta zapewnia możliwość dotarcia do grup odbiorców w skuteczny, skuteczny i mierzalny sposób.
Reklamy Google są opłacalne!
Płacisz wyłącznie kosztem realnych kliknięć (wyświetleń na YouTube). Dotarcie do grup odbiorców jest kontrolowane, a efekty kampanii w Google Ads są pokazywane w czasie.
Kampanie płatne
Jak wygląda reklamowanie?
1. Rozmowa wstępna
Powiedz czego potrzebujesz, opowiedz o kierunku działań i celu jaki chcesz osiągnąć dzięki kampaniom płatnym oraz budżecie jaki chcesz przeznaczyć.
2. Ustalenia
Dobierzemy odpowiednie miejsce, sprecyzujemy cel, przyjrzymy się rynkowi. Zaproponujemy sposób dotarcia i typ marketingu płatnego. Ustalimy harmonogram publikacji.
3. Przygotowanie
Ustalimy szczegóły i wskażemy potrzebne materiały (tj.: logo, wytyczne, zdjęcia). Przygotujemy niezbędne kreacje reklamowe w odpowiednich formatach i wymiarach.
4. Wdrożenie
Utworzymy kampanie reklamowe i odpowiednio je ustawimy. Zadbamy o każdy szczegół mogący wpłynąć na skuteczność reklamy.
5. Monitorowanie i optymalizacja
Stałe monitorowanie i wdrażanie niezbędnych ulepszeń poprawiające wyniki reklam.
6. Podsumowanie
Przedstawimy raport, omówimy wyniki działań reklamowych i ustalimy wspólnie z Tobą dalsze działania.
Ile kosztuje prowadzenie kampanii płatnych?
W Lionline koszt prowadzenia kampanii płatnych jest prosty. Masz do wyboru jedną z 3 opcji opartą o budżet reklamowy.
30% budżetu reklamowego
przy miesięcznym budżecie reklamowym od 2000 zł do 10000 zł
wycena indywidualna
przy miesięcznym budżecie reklamowym powyżej 10 000 zł
Cena dotyczy jednej platformy: Meta Ads lub Google Ads. Budżet płatny dodatkowo. Budżet przeznaczony na obie kampanie nie jest łączony.
Najczęściej zadawane pytania o Meta Ads
Pozwala dotrzeć do odbiorców na portalach społecznościowych i komunikatorach. Posiada rozbudowane funkcjonalności dzięki którym możemy precyzyjne docierać do potencjalnych klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej i wyświetlać im dopasowane kreacje reklamowe. Meta daje możliwość stosowania różnych formaty reklam, wyboru z wielu celów kampanii, a także aktualny podgląd efektów oraz wykorzystania budżetu.
Jednoosobowe działalności, małe przedsiębiorstwa, duże firmy usługowe oraz producenci, hurtownicy i sklepy internetowe, a także marki osobiste. Każdy, kto wśród użytkowników Meta ma swoją grupę docelową, swoich klientów.
- Sprzedaż – dotrzesz do osób najbardziej skłonnych do zakupu Twojego produktu lub usługi.
- Rozpoznawalność – dotrzesz do nowych odbiorców i zaprezentujesz swoją firmę.
- Ruch – kieruj swoich klientów w określone miejsce, np.: witrynę, profil na Instagramie.
- Aktywność – uzyskasz więcej wiadomości, wyświetleń filmu i reakcji na wydarzenie oraz lepszy poziom aktywności dotyczącej posta.
- Kontakty – pozyskasz wartościowe leady (kontakty).
- Promocja aplikacji
W serwisie Facebook, Instagram, Messenger oraz Audience Network. Reklama może się wyświetlać w różnych formatach, miejscach. Docelowo oferowane są 23 umiejscowienia reklam, min.: w stories (relacjach), reels (rolkach), marketplace.
Grupę docelową można sprecyzować pod względem: wieku, płci, miejsca zamieszkania, zawodu, zainteresowań, statusu, aktywności i wiele więcej. Odpowiednie targetowanie pozwoli dotrzeć do Twoich klientów na każdym etapie lejka sprzedażowego oraz skutecznie wykorzystać budżet reklamowy.
Najczęściej zadawane pytania o Google Ads
Blisko 96% polskich użytkowników, a prawie 77% wszystkich użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Reklamowanie w Google Ads daje więc możliwość dotarcia do ogromniej ilości użytkowników, a także targetowania ich, aby dotrzeć w jak najbardziej precyzyjny sposób do swojej grupy docelowej.
Google Ads to lider reklamy internetowej i w odpowiednich rękach stanowi skuteczne narzędzie marketingu online.
Podobnie jak w przypadku Meta Ads: jednoosobowe działalności, małe przedsiębiorstwa, duże firmy usługowe oraz producenci, hurtownicy i sklepy internetowe, a także marki osobiste. Każdy, kto wśród użytkowników objętych zasięgiem Google Ads, ma swoją grupę docelową, swoich klientów.
W zależności od wybranego rodzaju kampanii, może ona być nastawiona na następujące cele:
- Sprzedaż,
- Świadomość,
- Potencjalni klienci,
- Ruch w witrynie.
- Kontakty,.
- Promocja aplikacji
- w sieci wyszukiwania: są to wyniki, które pojawiają się na samej górze i na samym dole w wyszukiwarce Google.
- displayowe: budują świadomość marki i budzą zainteresowanie dzięki zastosowaniu ciekawych kreacji graficznych. Wyświetlają się odbiorcom, gdy są online, sprawdzają Gmaila lub używają aplikacji mobilnych.
- produktowe: prezentują asortyment stosując atrakcyjne wizualnie treści, w celu zwiększenia sprzedaży,
- wideo: docierają do użytkowników, gdy oglądają filmy w YouTube lub ich szukają.
- aplikacji: angażują obecnych użytkowników lub docierają do nowych, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani aplikacją.
Google Ads zapewnia wiele opcji targetowania reklamy, celem dotarcia do konkretnej grupy odbiorców. Do odpowiednich użytkowników możemy dotrzeć poprzez:
- zastosowanie odpowiednich słów kluczowych,
- wybór sieci reklamowych,
- wybór miejsc docelowych,
- sprecyzowanie danych demograficznych, lokalizacji,
- zastosowanie harmonogramu reklam Google Ads,
- wybór preferencji urządzenia,
- działań remarketingowych.