J&K PRODUCENT SWETRÓW
CASE STUDY
Nasz projekt realizowany dla:
J&K Producent swetrów
Wykonaliśmy:
- poprowadzenie fanpage na Facebook’u
- poprowadzenie i moderacja grupy na Facebook’u
- cennik hurtowy w wersji e-book’a
- kampanie płatne w Meta Ads
Wymagania:
Ciekawy content
Wykonano estetyczne grafiki: promocyjne i informacyjne, interesujące rolki, angażujące treści i stories.
Grupa docelowa
Treści dostosowano do grupy docelowej, którą były firmy lub osoby zainteresowane współpracą hurtową.
Działania marketingowe
Poprowadzono kampanie płatne w Meta Ads (Facebook) z celami: zwiększenie liczby fanów i grupowiczów oraz zwiększenie odwiedzin i logowań na stronie www.
EFEKTY
miesięcznych działań: prowadzenia fanpage na Facebook'u oraz reklam w Meta ADS
28 opublikowanych postów
w tym 10 rolek
zastosowano praktycznie codzienne publikacje w miesiącu
307,6 tysiąca zasięgu
jest to zasięg organiczny i płatny
dotarcie do znacznej grupy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą
20 komentarzy
-
zawierające pytania o produkt i jego specyfikację
65 opublikowanych stories
(relacji)
publikowano ciekawe stories w formie grafik lub wideo wzbogacone muzyką i linkiem
14,1 kliknięć w link
kliknięcia organiczne i płatne
przejścia na stronę www z działań organicznych i płatnych na Facebook'u
35 udostępnienia
-
aż 35 razy udostępnione treści zostały przekazane dalej przez fanów
1,1 tysiąca interakcji
reakcje, komentarze, udostępnienia
interakcje odbiorców są niezwykle istotne, a my tworzymy treści, które je wywołują
918 nowych obserwujących
-
pozyskano aż 918 nowych fanów fanpage w ramach prowadzonych działań
9,8 tysiąca wyświetleń fanpage
-
blisko 10 tysięcy użytkowników Meta odwiedziło profil firmy na Facebook'u
Meta ADS
Kampanie płatne
Wymagania:
- wzrost liczby obserwujących i grupowiczów
- wzrost liczby odwiedzin strony www i logowań
- dotarcie do jasno określonej grupy odbiorcej
- budżet: 10 000 zł na 3 miesiące (niecałe 3500 tys./miesiąc)
Efekty:
- wzrost odwiedzin profilu na Facebook’u o 76%
- wzrost nowych polubień fanpage o 171%
- pozyskano prawie 400 zweryfikowanych po NIPie osób w grupie na Facebook’u (wzrost próśb o dołączenie do grupy o 1400%)
- CPC – od 0,16 zł do 1,90 zł, średni CPC: 0,40 zł.
- 24 000 kliknięć w link przekierowujący na stronę
- wzrost liczby zapytań o ofertę na messengerze oraz telefonicznie
Grupa na Facebook'u
Grupa na Facebook'u
Wymagania:
- weryfikacja klientów po NIPie
- publikacja treści sprzedażowych i promocyjnych
- interakcja z odbiorcami, moderacja grupy
Efekty:
- rozpatrzono 960 próśb o dołączenie, z czego zaakceptowano 366
- opublikowaliśmy 28 postów
- odpowiadaliśmy na komentarze, pytania
Napisz do nas, jeśli
potrzebujesz wsparcia przy social mediach i kampaniach płatnych
Powiedz nam o Twoich potrzebach i wymaganiach. Opisz jaką ilość treści w social mediach chcesz żebyśmy publikowali, jaka jest twoja branża i grupa docelowa oraz cel działań w social mediach. Jeśli myślisz o kampaniach płatnych napisz o celu jaki chcesz osiągnąć oraz budżecie reklamowym. Chętnie porozmawiamy, podpowiemy i zaproponujemy ciekawą ofertę.