J&K PRODUCENT SWETRÓW

CASE STUDY

Nasz projekt realizowany dla:

J&K Producent swetrów

Wykonaliśmy:

  • poprowadzenie fanpage na Facebook’u 
  • poprowadzenie i moderacja grupy na Facebook’u 
  • cennik hurtowy w wersji e-book’a
  • kampanie płatne w Meta Ads

Wymagania:

Ciekawy content

Wykonano estetyczne grafiki: promocyjne i informacyjne, interesujące rolki, angażujące treści i stories.

Grupa docelowa

Treści dostosowano do grupy docelowej, którą były firmy lub osoby zainteresowane współpracą hurtową.

Działania marketingowe

Poprowadzono kampanie płatne w Meta Ads (Facebook) z celami: zwiększenie liczby fanów i grupowiczów oraz zwiększenie odwiedzin i logowań na stronie www.

EFEKTY

miesięcznych działań: prowadzenia fanpage na Facebook'u oraz reklam w Meta ADS
28 opublikowanych postów
w tym 10 rolek
zastosowano praktycznie codzienne publikacje w miesiącu
307,6 tysiąca zasięgu
jest to zasięg organiczny i płatny
dotarcie do znacznej grupy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą
20 komentarzy
-
zawierające pytania o produkt i jego specyfikację
65 opublikowanych stories
(relacji)
publikowano ciekawe stories w formie grafik lub wideo wzbogacone muzyką i linkiem
14,1 kliknięć w link
kliknięcia organiczne i płatne
przejścia na stronę www z działań organicznych i płatnych na Facebook'u
35 udostępnienia
-
aż 35 razy udostępnione treści zostały przekazane dalej przez fanów
1,1 tysiąca interakcji
reakcje, komentarze, udostępnienia
interakcje odbiorców są niezwykle istotne, a my tworzymy treści, które je wywołują​
918 nowych obserwujących
-
pozyskano aż 918 nowych fanów fanpage w ramach prowadzonych działań
9,8 tysiąca wyświetleń fanpage
-
blisko 10 tysięcy użytkowników Meta odwiedziło profil firmy na Facebook'u

Meta ADS

Kampanie płatne

Wymagania:

  • wzrost liczby obserwujących i grupowiczów
  • wzrost liczby odwiedzin strony www i logowań
  • dotarcie do jasno określonej grupy odbiorcej
  • budżet: 10 000 zł na 3 miesiące (niecałe 3500 tys./miesiąc)

Efekty:

  • wzrost odwiedzin profilu na Facebook’u o 76%
  • wzrost nowych polubień fanpage o 171%
  • pozyskano prawie 400 zweryfikowanych po NIPie osób w grupie na Facebook’u (wzrost próśb o dołączenie do grupy o 1400%)
  • CPC – od 0,16 zł do 1,90 zł, średni CPC: 0,40 zł.
  • 24 000 kliknięć w link przekierowujący na stronę
  • wzrost liczby zapytań o ofertę na messengerze oraz telefonicznie

Grupa na Facebook'u

Grupa na Facebook'u​

Wymagania:

  • weryfikacja klientów po NIPie
  • publikacja treści sprzedażowych i promocyjnych
  • interakcja z odbiorcami, moderacja grupy

Efekty:

  • rozpatrzono 960 próśb o dołączenie, z czego zaakceptowano 366 
  • opublikowaliśmy 28 postów 
  • odpowiadaliśmy na komentarze, pytania

Napisz do nas, jeśli

potrzebujesz wsparcia przy social mediach i kampaniach płatnych

Powiedz nam o Twoich potrzebach i wymaganiach. Opisz jaką ilość treści w social mediach chcesz żebyśmy publikowali, jaka jest twoja branża i grupa docelowa oraz cel działań w social mediach. Jeśli myślisz o kampaniach płatnych napisz o celu jaki chcesz osiągnąć oraz budżecie reklamowym. Chętnie porozmawiamy, podpowiemy i zaproponujemy ciekawą ofertę.

J&K PRODUCENT SWETRÓW już aktywnie działa, czas na Ciebie!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *