KRANZ-POL
CASE STUDY
Nasz projekt realizowany dla:
Kranz-Pol
Wykonaliśmy:
- stronę www
- konto na Facebook wraz z ustawieniami
- profil firmy w Google
- konto w GA4 wraz z niezbędnymi ustawieniami
- cały branding marki
- poprowadziliśmy social media
Wymagania:
Responsywność
Niezwykle ważną kwestią było, aby strona działała poprawnie na każdym urządzeniu.
Nowoczesność
Strona miała zostać wykonana zgodnie z aktualnymi trendami oraz ze stylem firmy.
Styl
Zdecydowano na zastosowanie kolorów natury oraz oferowanego produktu.
STYL
strony i sklepu
TYPOGRAFIA
Poppins, Noto Serif
KOLORY
#23A455 - spokojna zieleń, kolor główny #FFD22F - słoneczny żółty, kolor wspierający oraz standardowa biel i czerń
WYRÓŻNIKI
wianki ze słomy - główny produkt sprzedażowy marki wykorzystano w elementach graficznych
Zastosowane rozwiązania i wtyczki
WORDPRESS
Na jego bazie utworzono stronę.
CookieYes | GDPR Cookie Consent
W celu zapewnienia zgodności z RODO i przepisami. Preferencje dot. cookies.
Elementor
Konfigurator blokowy
Polylang
Dzięki niej stworzono dwujęzyczność strony.
Yoast SEO
Prezentacja stanu witryny pod względem czytelności i SEO.
UpdraftPlus
Umożliwia tworzenie kopii zapasowych i jej przywracania.
KRANZ-POL
Social media i pozostałe wykonane usługi
Wykonaliśmy:
Identyfikację wizualną
Opracowaliśmy logo dostosowane do specyfikacji marki, dobraliśmy typografię, kolory oraz uwzględniliśmy wyróżniające elementy. Stworzyliśmy branding marki.
Social media
Utworzyliśmy stronę firmową oraz konto firmowe i reklamowe w serwisie Facebook Meta. Następnie przygotowaliśmy kreacje graficzne i poprowadziliśmy fanpage.
Usługi Google
Założyliśmy profil firmyL w Google, aby KRANZ-PO zaczął być widoczny w wyszukiwarce google, mapach google oraz mogł się reklamować w GADS i analizować działania klientów w GA4.
Logo przygotowane dla:
KRANZ-POL
Wymagania:
- inicjały KP
- nazwa firmy i informacja dla niemieckojęzycznych klientów
- element sprzedawanego produktu – podkładu słomianego
- nowoczesność
- do użytku na social mediach
Social media dla:
KRANZ-POL
Wymagania:
- cel postów informacyjny i sprzedażowy
- dwujęzyczność w opisach i grafikach
- wykorzystanie brandingu marki
Napisz do nas, jeśli
potrzebujesz kompleksowej obsługi
Powiedz nam o Twoich potrzebach i wymaganiach. Opisz czy potrzebujesz utworzenia strony czy sklepu, profilu w social mediach lub Google, poprowadzenia kampanii reklamowych, prostych grafik, a może wszystkiego na raz? Napisz, a my chętnie porozmawiamy, podpowiemy i zaproponujemy ciekawą ofertę.